vrijdag 12 juni 2009

Speciaal voor opa Piet

Nou had mijn schoonvader vorige week, terwijl we lekker zaten te kletsen via de telefoon, gevraagd of ik van de kolibries (die op dat moment weer door mij voor het eerst werden waargenomen) niet eens wat leuke foto's daarvan wilde plaatsen. Natuurlijk ben ik niet te beroerd om dat te doen maar telken als ik ze weer zag waren ze alweer verdwenen al voorens ik de camera gepakt had. En nu weet ik ook hoe dit komt. Lees maar even mee door hier even verder te kijken http://www.nu.nl/wetenschap/2021305/kolibrie-blijkt-snelste-dier-op-aarde-.html. Maar pa helaas is ook nu de camera kapot, maar probeer nu met Joey's hulp en camera het toch weer eens voor elkaar te krijgen. Al heb ik het gevoel dat ze dit jaar nu het veel meer regent dan normaal we ze ook een stuk minder zien dan vorig jaar. Groetjes van ons

1 opmerking:

Bibi zei

jammer dat ze zo snel zijn, eh goed natuurlijk maar niet fijn voor fotograferen. Ik hoop toch dat het je lukt en dat het zomaar in een keer raak is!