zaterdag 20 juni 2009

Leven in een sauna? En een Award!

Het is ook nooit goed he met dat weer. Gistermorgen was het erg bewolkt en het zou de warmste dag van de week worden. En ja hoor, dat werd het ook.....maar weer erg vochtig zodat we telkens het gevoel hebben aangekleed rond te lopen in een sauna. Bahbah, na de middag worden we nog getrakteerd op een fikse onweersbui en dan zou je denken dat het daarna zou afkoelen niet.....nee dus, het werd nog benauwder door al dat vocht. Onze kids vermaken zich met wat filmpjes en spelletjes. Maar ook wordt er weer geknutseld. Ik ben inmiddels zwaar verslaafd aan het quilten en omdat het wat saai werd ben ik met mijn krijgertje(het quiltpakket van Fay) begonnen. Met het naaimachientje deze keer. Aangezien ik het persoonlijk te groen vond heb ik van het middelste groene vlak meer een kleurrijker geheel gemaakt met nog eigen lapjes er in te verwerken. Wat rood, geel, roze en zalm met name bloemerige motiefjes zodat het meer een bloementuintje aan het worden is. Och, wat zwaar verslaafd ben ik toch. En het ergste is dat alles hier lijkt stuk te gaan. Onze fototoestel is nu echt stuk. Het klepje is afgebroken. Joey's toestel laadt niet meer op.....wat er op lijkt dat daar de batterij van gesneuveld is. En onze computers vrees ik zijn ook weer aan een beurt toe. Maar ook de koptelefoon waarmee we kunnen skypen is heeft het begeven. Gelukkig kan ik via DH(dear husband) zijn computer nog on-line. Ja, het gaat lekker hier.... Hoe was dat spreekwoord ook al weer: een ongeluk komt nooit alleen?
Verder is Joey vandaag voor een feestje uitgenodigd en gaan wij straks eens een kijkje nemen bij een zwembad in de buurt. Want iets anders is er niet te beginnen met dit weer....zie trouwens net dat het 31 graden is maar het aanvoelt als 38 graden C. Of binnenblijven in de koele airco lucht en eh .......quilten of zo? Zin om naar het favoriete winkeltje te rijden is er ook niet. Te warm voor degene die aan de zonnekant zitten.....en zo zie je dat het weer ook nooit goed is.
Halverwege deze week werd ik nog verrast door Cindy van

http://cindycountryhome.blogspot.com/ met een : I love you're blog Award. Zij heeft hem terecht verdient is ook mijn opinie. Nou als dat geen complimenet is weet ik het niet meer. Nu mag ik deze op mijn beurt weer doorgeven aan 6 andere dames. Nu moet ik zeggen dat er zoveel prachtige blogs te bezoeken zijn wereldwijd dat er veel meer dit zouden mogen verdienen. Maar ik moet een keuze maken niet...

Okee om te beginnen eigenlijk zou ik hem ook willen geven aan enkele dames die net als mij verzeild zijn geraakt in het buitenland. En ook zij hebben hun verhalen en belevenissen verteld online:

Petra uit Vienna van http://nederlandseamerikaan.blogspot.com/. Zij verteld dagelijks haar belevenissen, maar laat ons dmv prachtige foto's meeleven met al haar reizen door heel Amerika.
En Petra uit Noord Carolina met http://staceyconnor.blogspot.com/. Ook daar kan je voor Amerikaverhalen je hart ophalen.
En dan Bibi, een dame die in plaats van naar Hawai te emigreren gekozen heeft haar liefde te volgen in http://bagelsenspekkoek.blogspot.com/. Ooit hoopt ze er toch nog eens te komen.
Verder heb ik ook nog wat quiltsite's die ik volg die blijkbaar veel meer mensen mooi vinden. Als jullie het gevoel hebben dat ik veel doe.....dan doe ik amper iets vergeleken bij deze dames:

Ingrid van http://www.supergoof.web-log.nl/ zij maakt onophoudelijk prachtwerken en alles met het handje.
Shirley van http://zipjezopje.web-log.nl/zipjezopje/. Toeval wilt dat ze in Roosendaal woont en we beiden in Terneuzen geboren zijn.
Wilma van http://quiltendewilma.web-log.nl/mijn_hobbyblog/heeft zelfs een on-line winkeltje geopend, maar lijkt nooit uitgequilt.
Maar eigenlijk zijn er nog veel meer, en hopelijk krijgen zij deze Award- slinger ook aangereikt .
Groetjes vanuit het zonnige Virginia

7 opmerkingen:

Francien zei

Ja Miranda...ik denk dat iedereen dat heeft waar zij/hij ook woont...hier was het vandaag bewolkt maar warm...omdat ik niet de slankste ben hou ik meer van een beetje koeler zodat ik een vest of i.d. aan kan trekken..dan voel ik me gewoon aangekleder..ik kan nooit in alleen een T-shirt naar buiten...( van mezelf hoor)...dus nee het is nooit goed....en ook ik ben naarstig aan het patchen en de meiden op mijn kaartenblog zullen wel denken...wat is ze aan het doen...ben al allerlei dingetjes zoals de appeltjes aan het tussendoor maken...mijn scrapfever is een beetje gezakt...ben benieuwd hoe jouw quilts eruit gaan zien...heerlijk dat verslaafd zijn zo toch??.. en gefeliciteerd met je award...altijd fijn om te krijgen zoiets dan weet je tenminste dat het leuk gevonden wordt wat je doet en schrijft...ga gauw kijken bij die jij uitgezocht hebt...
groetjes Francien.

Petra zei

Goh, wat leuk die award! Dank je wel! Ik ga ervan blozen. Ik heb net mijn blog gepost, dus ik zal hem er even aanhangen voor andere bloggers.

wilma zei

Gefeliciteerd met je award!! Je verdient hem zeker..
Dankjewel voor het ddorgeven...

Petra zei

Hey Bedankt he!
Love your blog too ;-)

Bibi zei

Wat een eer! Nou harstikke bedankt hoor! Enne ik denk dat ik het helemaal niet erg zou vinden om het benauwd te hebben, het is hier al tijden pet, bewolkt, regenachtig en grauw. Elke verandering is welkom:-)

Yvonne aka sommeke zei

Hé balen dat alles begint te sneuvelen bij jullie (van toestellen dan hé)
Nu moeten we wachten op foto's van je volgende quiltproject. Is de wish klaar?
Gefeliciteerd met de award! Ik kom hier ook graag kijken!

supergoof zei

Gekkie! Ik zit hier helemaal *B*L*I*J* te wezen!
Als ik jou was, ging ik bommetje doen in het zwembad!
Hoe meer kilo's hoe spectaculairder 't is!
;o)

Pssst,.... je hebt je Award terecht verdiend! Jouw verhalen maken dat ik voor de 21e keer wil verhuizen, maar nu naar het buitenland!