dinsdag 23 juni 2009

Ik loop achter....

....o.a. met het bloggen. Want het is weer al even geleden....errug niet, maar het is ook zo half zonder foto's vind ik persoonlijk. Maar wat we al weer meegemaakt hebben:

We zijn eindelijk er achter dat we gewoon in een buurtstraatje(bij de golfbaan dus) kunnen gaan zwemmen voor $3,- de man per dag. En ik moet zeggen het was heerlijk. Nee Ingrid(supergoof) ik heb nog geen bommetje durven doen zo op de eerste dag, maar lekker was het wel! Lekkere strand- of noem ik het nu zwembadbedjes tot onze beschikking, maar geen glijbaan. God wat een verademing om weer eens minibaantjes(want het is een minibadje) te kunnen zwemmen. Nik en ik genoten er heerlijk van. Gaan we beslist vaker doen!

Joey logeert en feest heel wat af.

En ook hebben we de tandarts al een tweede bezoek gebracht. Nikkie der melk hoektanden zijn er nu eindelijk uit en bij mij was een tand waarvan ik een stukje af had weer bij gevuld. Wat lastig .... als je zo beiden met een verdoofd smoelwerk in de auto probeert een praatje te maken, er vervolgens omdat het niet gaat je handen erbij wilt halen.....elkaar dan nog niet begrijpen en dan maar texten op de telefoon (alleen Nikkie hoor) om mij iets duidelijk te maken. Hihihi, voor Nik kunnen we nu eindelijk een afspraak gaan maken met de ortho voor een beugeltje.

En was onze Sam weer de afgelopen dagen gevoelig voor de dunne jeweetwel. Met als hoogte punt gisteren avond. Bij thuiskomst bleek het duidelijk niet goed te zijn gegaan zodra we de deur nog maar open deden.....Om een lang verhaal kort te maken, ramen open, poetsen(hok, vloer, muur en Sam). Wie het zieligste was.....Jack, want zelfs die stond nu ook(voor het eerst) te kokhalzen of Sam, die zo laat buiten in de schemer met de tuinslang afgespoeld werd, en vervolgens gesopt. Of Nikkie die deze (schijtend- eh) benauwde hond mocht vasthouden en dus ook natgespetterd werd. Of ik die deze derrie van dat lijfje mocht wassen! Hahaha, inmiddels kunnen we er om lachen, maar ben blij dat het allemaal weer goedgekomen is.

Mijn bloemenveldje van mijn gekregen quiltpakket zit in elkaar. En ik ben er tevreden over. Nu mag ik er een stoepje omheen gaan leggen, wat dus twee randjes moeten worden. En dan mag ik mezelf gaan gooien op de huizenbouw! Stiekem al eens vooruit gelopen en zie tot mijn verbazing zelfs Nederlandse huiskes in het geheel staan. Er mag geloof ik veel laag op laag genaaid worden, maar heb al zitten puzzelen of ik er niet gewoon echte quiltjes van kan maken. Het eerste huisje wordt een school en denk ik dat ik wel al voor elkaar zal krijgen. Alleen ben ik benieuwd hoe het zla vergaan met mijn lapjes....zit net te bedenken dat mijn eigen inbreng al gewassen is......het gekregene niet. Heeft iemand daar ervaring mee? Zal ik de rest toch maar eerst gaan wassen nu? Stom dat ik het me niet eerder bedacht had.

We een week extra zenders voor niks mochten bekijken, en dus veel films opgenomen hadden. En ja ook al enkele ervan gezien. Waaronder Wall-e en kung-fu panda. Altijd weer gezelllig die tekenfilms.

En hopelijk morgen eindelijk eens naar de fotowinkel gaan om eens uit te vogelen of er ze gemaakt kunnen worden. Hoop op dat er tenminste een gelijk weer mee mag. Jullie ook zeker.

Maar ik stop er weer mee, de rest ligt allang op een oor......en ik heel gauw, groetjes

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het heeft je idd echt te pakken, niet ? Och het kon erger....er zijn veel andere verslavingen die veeeeel erger zijn !!!
Als het zo benauwd is, dan is het natuurlijk lekker om even in het zwembad te duiken. En als het dichtbij is,dan is dat mooi meegenomen !
Gisteren was het hier ook al mooi weer, en vandaag zou het nog warmer worden.Is ook wel nodig, m'n plantjes in de moestuin schreeuwen om Zon !!

Groetjes van Thea

greet's foto's zei

hallo Miranda.
ben ik weer de eerste, maar goh,wat heb je veel meegemaakt.
dat kokhalzen dat ken ik.
mijn man maakte alles schoon ,want ik was of ben degene die over moet geven.heerlijk even gaan zwemmen, dat doe ik niet meer,kom er nooit meer uit.Gaat het weer een beetje met de tanden,en met het hondje,ook alles goed.
nog een knuffel uit HOLLAND
OMA NIJN

Yvonne aka sommeke zei

Met m'n Angels Story ging het bij mij mis oa omdat ik enkele lapjes wel, andere lapjes niet gewassen had.
Het was een harde les, ik hoop dat ik het onthou nu....

Francien zei

Nou Miranda je blog titel says it all..what een avontuur weer...en ja dat kotsen kent iedereen die een huisdier heeft denk ik maar...ogen dicht en door hier want ik moet het zelf opruimen en konten wassen...en als een Engelse Bulldog wat neerlegt of diarree heeft nou dat lijkt wel een koe dan...voor mij is het zwemmen ook over...heb het nooit zo goed gedurfd dus geen gemis...ik ga wel pootje baaien aan het strand hier...
de tandarts is ook hier geen fijne man hoor...de bijtertjes gaan een beetje achteruit als je ouder wordt ondanks de 6 maandelijkse checkup...
Ben zo benieuwd naar je quilt en nieuwe fototjes...altijd leuk...
ik was de quilt als hij klaar is en nooit de lapjes van te voren...heb nog nooit gehad dat een quiltje gekrompen is.....gelukkig...Ben weer heel enthousiast aan het patchen...gek dat je een hobby na een tijd weer zo leuk vind...zou wel veel andere projectjes willen starten...zie zulke mooie op blogs... maar dan komt er van de log cabin en het wandquiltje weer niks...misschien een paar rode appeltjes tussendoor...succes met de huisjes...
groetjes Francien.

Bibi zei

oh oh oh wat een ellende, je beschrijft het hele diaree verhaal weer in geuren en kleuren hahaha. Ik mag er eigenlijk natuurlijk niet om lachen maar ja ik zie het zo voor me.
Wel handig dat zwembad, als jullie weer eens allemaal onder zitten, ben je voor drie dollar de man met een duik weer helemaal schoon:-)