vrijdag 5 juni 2009

Raindrops keep fallen on my head....





Letterlijk, want het regent hier al dik 6 uur achter elkaar. Niet een lekker zacht buitje, nee....flinke druppels die in grote getalen met een rotgang afgeschoten lijken te worden. Zo een waar je twee tellen van buiten de deur al gelijk drijfnat ben.

Jullie snappen dus dat ondanks de uitstapjes met het beesie nu niet ver of lang zijn, we het toch voor elkaar krijgen om drijfnat te zijn.Dan maar heerlijk opdrogen op die proeflapjes van het quilten. Maar ook de temperatuur is naar beneden gevlogen. 15 graden maar vergeleken bij gisteren nog 20 graden meer. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat er weer tornado waarschuwingen in onze buurt county's waren. Vooral rondom het Smith Mountain Lake scheen het pet te zijn geweest(een uurtje rijden). En dan te bedenken dat we vorig voorjaar amper een druppel regen gezien hebben. Dus al twee jaar niet het normale voorjaarweer hier gezien.
Nikkie heeft de fieldtrip trouwens erg intressant gevonden. Zo zag ze de Nederlandse vlag en vertelde dus haar vriendinnetjes dat dat onze vlag is. Ze vonden het maar vreemd, want Maar ook spraken de verhalen die hun verteld werden erg aan. Dus nu wil ze ook nog het Anne Frank- huis gaan bezichtigen als we naar Nederland op vakantie komen.
En ik heb nog wat gewerkt aan mijn Wish-quiltje. Alhoewel ik een halve dag heb lopen denken waar ik die vingerhoed nu toch gelegd had.......bleek dat ik er telkens overheen gekeken had. Maar ik zie wel dat ik nog vele avondjes eraan zal moeten werken.
Vandaag heb ik Dear Jane maar weer eens op de koffie gevraagd. Ben benieuwd of ze straks wil langskomen. Want de laatste keer hadden we behoorlijk bonje. Nee, gekheid natuurlijk, want de twee laatste blokjes die ik probeerde te maken waren beiden een fiasco geworden. Niet dat ik het niet voor elkaar kreeg hoor, maar de ene zag er niet uit. Ik had namelijk een verkeerde techniek er op uitgevoerd en de andere, het rechterboven hoekje lagen mijn gestreepte stof Schots en scheef door elkaar. wat natuurlijk erg rommelig overkwam. Dus ook hier ga ik de ster er maar op appliceren. Fijne dag allemaal....

7 opmerkingen:

Bibi zei

En wordt het nog wat met dat ene randje op de wish quilt?
Hier is het ook pet, bah. Wat een teleurstelling so far.

Annelies zei

Sterkte met je Dear Jane blokjes. Ook bij mij staat er dit weekend één op het programma.

supergoof zei

Ben helemaal *flieft* op je wish quilt!
Doe maar rustig aan met Sjaan, 't is een oud besje, en vindt het heerlijk als alles kalmpjes uitgepuzzeld wordt,...
;o)

Else zei

oh wat wordt je wish quilt mooi! succes met sjaan, en wat fijn voor je dat het beter gaat met 't spook (lol) groetjes uit Huizen, Else

Janine zei

oh, dan mogen wij niet klagen, tis wel niet warm, maar zoveel regen hebben wij gelukkig niet, maar, de grond en de planten smeken er wel om, tis ook nooit goed hé? ;)),mooie foto's weer miranda, die quilt is een werk maar wel zo mooi. ik wens je een fijne zondag toe, en nog bedankt voor je compliment, greetz van jeany

wilma zei

Wat een mooie wish quilt!!
Ach Sjaantje wacht wel rustig hoor.. Vind ze helemaal niet erg..

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens jou ook een fijne (drogere) dag!