zaterdag 12 april 2008

De BBQ avond en zaterdag ochtend

Wat een avondje. Het werd rond 5 uur bewolkt en ik vreesde voor onweer, maar de goden waren ons goed gezind
Dus om half zeven ging ik Nikkie ophalen van de jazzgym en daarna Jack van zijn drukke baan. Thuisgekomen gaat al gauw de BBQ aan. De aardappelsalade en een salade met tomaat en komkommer hebben oma en ik voorbereid. Jack bakt ondertussen de rib-eye steak en Duitse bratworst, die we hier ook kunnen krijgen. Erbij een white Ziffandel (in onze ogen een rosé), Jack zijn Hoegaarden en de kinderen een Mountain Dew, een populaire frisdrank die de kinderen erg lekker vinden.
En al gauw smullen we buiten van onze eerste BBQ van dit jaar. Het weer blijft prachtig en we zien de zon ondergaan, terwijl de krekels tsiepen. Zo weten we dat het voorlopig nog droog blijft. En na het eten lopen we in ons straatje/bergje en opa en opa bewonderen het, met al zijn mooie huizen en joekels van tuinen. Tegen 10 uur liggen we te bed....

Opa van Paemel wil ook wel eens iets melden ;
We zijn na een goede envlotte reis hier in Forest aangekomen. Miranda en de kinderen stonden ons op te wachten. Wel verwacht maar toch effen slikken.
Ze wonen hier vorstelijk, een hele mooie streek en een pracht van een huis, met ruimte voor heel de familie.
Gisteren hebben we met Miranda wat geshopt en Lynchburg even bekeken. Typisch Amerikaanse plaats, het kwam ons allemaal vertrouwd en bekend voor en herkenbaar vanwege onze trip die we enkele jaren geleden met de camper door Amerika maakten.
Ik moet nog schoenen gaan kopen, want de zolen zijn er tijdens de trip hierheen vanaf gevallen. Ik kwam dus op een schoen en een klop in Amerika aan, hahahaha.....

Gisteren was het weer echt schitterend, maar vandaag is het gaan regenen. Joey was net op tijd klaar met het gazon te maaien. Dat werkt prefect met zijn John Deere machine. Voor het thuisfront heb ik al ca. 10 min. videofilm geschoten. Benieuwd hoe 't er uit zal zien, want jullie krijgen dan toch betere indrukken dan met foto's vind ik. Oké een andere keer meld ik me nog wel eens. Groetjes en tot web eens.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He familie

Dat ziet er wel heel gezellig uit! Nu al in het badpak..gelijk heb je!
Het weer is in ieder geval wel beter dan hier, met al die regen....

En pap, heb je al nieuwe schoenen op de kop getikt, vast wel, in ieder geval winkels genoeg!!

Veel plezier en ik bel morgen ff...

Liefs

Anoniem zei

Hallo allemaal,

gelukkig is de reis zonder "oponthoud" verlopen en zijn jullie goed (op een kapotte schoen na)aangekomen. En jullie hebben al gelijk de american way of life leren kennen met de bbq-avond... big steaks enzo. Ziet er goed uit.

P.S. Lars heeft met 2-0 gewonnen van Zaamslag. En dat is de koploper..

Keep in touch,
romola xxx