dinsdag 8 april 2008

Dinsdag, quiltdag

Inmiddels is het weer al dinsdag. Wat vliegen de dagen toch weer voorbij. Gisteren is de tuinman geweest, maar die liet al blijken dat het erg duur ging worden, maar zaterdagmiddag moet ik langs het tuincentrum komen en dan zien en horen we meer.
Wat een verschil met tuin al je onze achtertuin hier uit Nederland bekijkt. Enne morgen horen we of de kijkers die al een paar keer zijn gaan kijken in ons huis in Roosendaal er echt zin in hebben en er voor gaan. Dus aub allemaal duimen voor ons!!!
Gisteren was het een zwaar bewolkt dagje met af en toe een bui. En ook had ik weer slecht geslapen, maar dat heb ik eindelijk afgelopen nacht dubbel en dwars terug ingehaald. Heerlijk gewoon, om je weer mens te voelen. want de laatste paar dagen voelde ik me als een dweil en niet vooruit te branden. Lastig is dat, als je van alles wil maar er geen puf voor hebt.
Gisteren kwam Nikkie met barstende hoofdpijn uit school en Joey met buikpijn. En dus lagen die al snel op hun bedje. Uit te zieken dus. Jack hoest nog steeds, maar heeft geen tijd om uit te zieken. Dus maar op vitamine tabletten leven en zien waar het schip strand. Die is vanmorgen wat later naar het werk, daar die vannacht nog terug naar de fabriek was. Joey voelde zich weer wat opgeknapt en is weer naar school vertrokken. Maar Nikkie heeft nog hoofdpijn en dus blijft ze maar een dagje uitslapen en rustig aan doen.
Vanmiddag mag ik weer gaan quilten en ik heb er zin in.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Way to go, sis!!!!
Mooie foto van de tuin!!!

Kus van je zus!

Anoniem zei

Hoi Miranda
Ik zal duimen voor jullie dat het huis verkocht wordt.
Groetjes Hedwig