woensdag 23 april 2008

Snotter de snot........

Ja, mijn allergie is weer toegeslagen met gevolg dat mijn hoofd vol zit en ik last heb van een drupneus en moet niezen. Maar ach, na een paar dagen snotteren raak je er weer aan gewend.
We hebben de laatste paar dagen op het gemak gedaan. Oke, we hebben de was gedaan, gepoetst en ook de quiltles ging door. Ik heb er weer 2 nieuwe blokjes geleerd,
genaamd: Jacobsladder en the Friendshipsstar.
En op een rij na, heb ik inmiddels alle blokjes en mijn huiswerk voor volgende week af.
Wat me wel opvalt is, dat ik er constant bij moet blijven, alert moet zijn. Zoniet moet ik, als gevolg meteen alles weer uithalen. Dus daardoor blijf ik geprikkelt om mijn aandacht erbij te houden.
Het weer was de laatste paar dagen regenachtig met af en toe een droge periode en af en toe een beetje zon.
Wel waren de temperaturen 17-20 graden. Maar vanmorgen ziet het weer er beter uit. Het zonnetje schijnt en het zou warmer worden met bewolking. En dus weer om uit te rijden. Ik ben benieuwd waar we heen gaan of niet. Want ons pa wil namelijk niet meer shoppen. Maar ik denk ons moedertje diep in haar hart best nog wel wat zou willen shoppen.
Vanmiddag willen ze bij Nikkie op school gaan eten. Dat betekent dat ze om kwart over twaalf tot kwart voor een daar zijn. En dan nog 2 dagen en dan zit het er weer op. Ik heb het idee dat nu ze gezien hebben dat we er "netjes" bijzitten. Ze hebben ons in onze dagelijkse bezigheden gezien en hebben er vrede mee.

3 opmerkingen:

Rita zei

Allesgoed met oma Riet en Opa Henny?
Zijn ze al aan het inpakken voor de terugreis?
groeten van Bob en Rita

kastelke zei

Miranda, wat een mooi werk zeg, dat quilten! Leuke kleuren! Krijgt het een plaats in je living? Want als ik mij goed herinner is zwart-wit daar een thema?
Zoonlief heeft hier ook weer erge last van allergie. Deze ochtend werd hij weeral wakker met een bloedneus...

Anoniem zei

Wat wordt je sprei mooi zeg!Ik wist niet dat er zoveel technieken bestaan om lapjes aan elkaar te naaien! En dan moet het echte quilten nog beginnen! Echt heel mooi....

Zijn pap en mam al vertrokken? Enfin, we belluh!
Kus van je zus