woensdag 9 april 2008

De dag voor de eerste zomergasten komen.

Vandaag poetsen en ruimen. Dus de bedden naar de basement en deze opmaken. Kortom, alles ter voorbereiding op de grote invasie. Want we krijgen behoorlijk bezoek deze lente en zomer. Te beginnen met mijn ouders. Die zijn druk de koffers aan het pakken en iedereen is zenuwachtig. Gek dat iedereen er toch zo met bezig is.
Zal wel door de spanning zijn en het uitkijken ernaar. Dus nog gauw even het blog bijwerken.

Gisteren weer naar de quiltles geweest en heb nu een 'log cabin' leren maken. Persoonlijk vind ik die erg mooi. Dus 's avonds maar meteen als huiswerk nog 3 blokken gemaakt. Jack was namelijk gaan dineren met de staf van zijn werk. En had ik hier nog even mooi tijd voor.
Nikkie had vandaag nog zware hoofpijn, dus die wilde nog een dagje thuis blijven. Ik vrees ook i.v.m. de hormonenveranderingen of spanningen voor de komende visites.

In ieder geval het regent als we wakker worden, toch besluit ik toch maar het beddengoed te wassen. Dan is alles lekker achter de rug en heb ik tijd voor mijn ouders, de eerste dagen.
Rond de middag breekt de zon langzaam door. Het is nu nog maar 8 graden, maar morgen wordt het 23 graden volgens mijn blogweerbericht. Gisteren namiddag brak ook ineens de zon door en werd het toch even 20 graden. Heerlijk gewoon!!

En ik krijg een telefoontje van Giovanna, een vriendin uit Roosendaal. Haar geplande reis naar de States voor deze zomer gaat niet door. Ze had er net zo zin in. maar soms gebeuren er van die onverwachte dingen, waar we immers geen controle over hebben.
We kletsen lekker verder tot de verbinding verbroken wordt door mijn lege batterij. Hè, bruut is dat toch weer, maar gelukkig maakt ze haar verhaal per mail af, zodat ik weer helemaal op de hoogte ben.
Lief en erg bedankt hoor, en sterkte met alles, want het lijkt net of deze dame weet me altijd te bellen als ik er net niet ben of te laat bij de telefoon ben door wat voor reden dan ook.

1 opmerking:

Petra zei

Hey wat leuk, jullie krijgen ook bezoek. Bij ons komt mijn moeder dit weekend naar ons toe.