zondag 4 januari 2009

Bezig zijn

Jullie zullen ook wel denken, zit ik wel goed? Ja hoor, maar om de gedachten wat bezig te houden veranderen we voor de afwisseling weer eens de achtergrond. Eens kijken of het bevallen zal.

De laatste berichten, maandagochtend is ze als eerste aan de beurt om geopereerd te worden. Tegen 14.00 uur weten we meer, wat dus 8 uur in de ochtend bij ons zal zijn. Ik heb ze gelukkig nog mogen bellen en kreeg ze zelf aan de lijn, per hoge uitzondering. Erg fijn om toch nog even haar stem te horen. Ze zat al onder de kalmerings? tabletjes (dubbele tong effect) en klonk ook zenuwachtig.....wat mij erg bekend voorkom. Ook ik vind het eng, ondanks alle geruststellingen. Zal blij zijn dat het morgenochtend hier is en we te horen zullen krijgen dat alles goed verlopen is. Want daar ga ik nu vanuit.

Vandaag de kerstbomen en versieringen weer opgeruimd, was gedraaid en opgeruimd op het strijkwerk na.... en hoop morgen de badkamermeubeltje op toilet grenzend aan het woongedeelte te gaan schilderen. Want die staat nog steeds opgeschuurd door opa.....

1 opmerking:

Margo zei

Ach jeetje, wat een vervelende berichten op je blog de laatste dagen... En dan lees ik ook nog eens dat je vandaag rond 2 uur NL-tijd meer duidelijkheid zal krijgen over het verloop van de operatie. Nou, ik hoop dat je straks goede berichten mag horen en dat je moeder zich snel beter zal voelen.

Veel sterkte!