dinsdag 13 januari 2009

Onze 16 jarige trouwdag was gisteren en ....

Verliep nu als een gewone dag. Iedereen was weg, hetzij naar werk of naar school. Behalve ikke dus. Maar ook het huishouden ging gewoon door. Dus werd er weer gewassen, gestreken en gefrut. Onze inmiddels lieflijke Jane kwam langs, dronk koffie met me en verdween daarna weer op de muur in de workshop, zoals ze hier een hobbyruimte noemen.

Wat een verschil met weer toen en nu. Dat weten we, omdat er verschillende personen foto's naar ons opgestuurd hebben via de mail. Ook mijn broer Ronald stuurde er wat mooi plaatjes uit Terneuzen. Kijk maar eens mee naar de voor jullie waarschijnlijk bekende plaatjes.

Lars die de hele dag geschaatst had op de Notense Kreek, voor het eerst op natuurijs
Ook werden er lange afstanden getraind op de Noren, die ze hier niet echt kennen

Ook fietsend is het spannend en wordt uitgeprobeerd

En zo in het zonnetje is het fijn vertoeven.....denk ik

Hier nog wat foto's uit Bergen op Zoom gemaakt door Anoek Lint

hoe ziet het ijs er eigenlijk van dichtbij uit?
Plantjes uit de tuin
En ook op het Markiezaatmeer kunnen ze schaatsen
en onder uit Terneuzen made by opa Piet, die speciaal op zijn fiets was geklommen om voor ons mooie plaatjes te gaan schieten....door weer en wind

mooi he, en dat te weten dat hij zelf niet goed kan zien wat hij nu gemaakt heeft
En ook nog een paar door Miriam en Erik gemaakt van onze laatste woonplaats Roosendaal.

Nu ligt Nederland nog net onder een witte deken van het zij sneeuw of aan gereimde mist, toen scheen de zon, maar was er een fel windje. Niet te koud, want jassen gebruikten we die dag niet. Ook dook ik nog even ons fotoalbum in......en wat vliegt de tijd dan toch weer. Zien we er niet nog jong en stralend uit?


Hier ligt onze inmiddels 16 jarige knul nog heerlijk in onze armen. En 's avonds heerlijk samen koffie leuten, nou ja thee dan, terwijl ik mijn eerste stitch van het Winter Wonderland afgemaakt heb. Als je goed kijkt zie je dat dit de onderste rij is. Nog twee tegaan.....

of altans zoiets zou het moeten worden....

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Olla Miem en Jack,
tis wat laat.... maar toch nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik had die datum in de agenda van mijn mob staan, maar volgens enkele familieleden (ik zal ze niet met naam noemen...) klopte die datum niet. Dus wel!
De foto's kon je toch wel openen? maar het filmpje niet, toch?

Greez,
Yo Bro

Petra zei

Alsnog gefeliciteerd!
Leuk om de NL foto's te zien, we hebben weer heel wat moois gemist he?

Anoniem zei

Ik krijg er heimwee van!
Ilse
Westkust.

kastelke zei

Proficiat met jullie huwelijksverjaardag!
En wat een mooie foto's! Ondertussen is door de dooi hier op 1 dag tijd alle sneeuw verdwenen! (en kregen we gisteren een ganse dag regen, bah!)

Anoniem zei

Na je via de skype al gefeliciteerd te hebben,doe ik het hierbij nogmaals. Ik heb Jack nl nog niet gespoken en had niet de gelegenheid.,
Bij deze beiden van harte gefeliciteerd en hou het nog lang vol.
Groetjes Pa

Anoniem zei

Nog van harte met jullie trouwdag ! Wat een leuk blog heb je ; ik kom zeker terug om wat beter rond te kijken !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Annelies zei

Ik kom op je blog, nadat ik een reactie van je zag op de blog van Supergoof.
Ook ik ben met de Dear Jane bezig, maar dan in provençaalse stoffen.
Ik vind je zwartwit-variant erg mooi.