donderdag 29 januari 2009

En nu weer opknappen

Gisteren was ik naar het vrouwenziekenhuis hier geweest voor een kleine ingreep. Poliepen werden verwijderd uit mijn baarmoeder. Het was een poly klinische ingreep en met behulp van een valium pilletje en nog wat meer werd ik zo rustig mogelijk gehouden. Wat tot resultaat had dat ik de hele dag erg suffig was. De ingreep op zich was kort maar toch als erg pijnlijk ervaren. En de rest van de dag had ik dus last van buikpijn. Maar met behulp van wat pijnstillers en een elektrische waterkruik was het goed te doen. Ware het niet dat ik erg versuft was. Maar wat een uitvinding die elektrische kruik. Weegt zo goed als niets en koelt niet af. Sterker nog, je kunt hem op 3 verschillende standen zetten. Wat ook erg fijn is overgens. En dus was manlief de hele dag thuis om mijn bij te staan. Helaas heeft hij aan mij vrees ik erg weinig gehad. Ik daar in tegen was maar wat blij om iemand rondom me te helpen die me met het lopen begeleide, want ondanks het gevoel dat je toch kan lopen, liep ik denk ik erg langzaam en zweverig. En dus aangezien ik zowat de hele dag met mijn ogen heb dicht gelegen voel ik me dus rond middernacht lekker wakker. En wat te doen dan.....juist naar beneden om jullie een berichtje te schrijven.
Overgens kreeg ik heel wat e-mailtjes en telefoontjes om met sterkte te wensen en hoe het nu met me was.....wat erg fijn is overgens. Bedankt nog hiervoor.
En de kinderen hadden overgens ook de eerste twee uur vrij....ivm het ijs.....al vroegen wij ons inmiddels af: Welk ijs? Want dat was in de afgelopen nacht verdwenen en scheen de zon alweer van 's morgens vroeg. En kwam Nikkie thuis met haar tweede rapport. Erg goed overgens. Bijna allemaal A en twee B, wat hier nog steeds inhoud overgens A=9,4 en hoger en een B=8,5 tot 9,3. Wat hier ook nog eens inhoud dat je op de ere- rol mag staan. We zijn dan ook erg trots op ons dametje en dat voor bijna 1,5 jaar hier te wonen en te weten dat zij mog geen woord Engels sprak overgens, Zo zie je maar dat die kinderen echt sponsjes zijn met het opnemen van stof. Helaas is de andere kant dat ze van het Nederlands steeds meer kennis verliest met schrijven. Gelukkig leest ze toch nog regelmatig Nederlandse boeken om toch weer wat bij te blijven. Joey zal morgen denken we zijn rapport mee krijgen.

8 opmerkingen:

Janine zei

Nou das ff schrikken. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Laat je maar goed verzorgen thuis ;)), en een fijn weekend gewenst. Ohja, goed van je kids, je mag trotse mamma zijn. Fijn weekend. greetz van jeany

de Voorbraakjes zei

Hoi Miranda
Beterschap en leuk dat Nilli het zo goed doet op school.
Groetjes Hedwig

Petra zei

Och jee sterkte gewenst!

Vindt het nieuwe 'jasje' van je blog erg leuk!

kastelke zei

Van harte beterschap, Miranda!
'k Heb zelf ook een week in bed gelegen, en voel me nog steeds niet optimaal. :-(
Jij hebt ondertussen weer prachtige dingen zitten handwerken/knutselen!
Knap zeg van je dochter! Doe maar mee aan de green card loterij, dan hoeven jullie niet meer terug naar Nederland (of Belgie)!

Anoniem zei

Hoi lieverd

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ben nu in Eindhoven maar ga straks naar Terneuzen en spreek je waarschijnlijk wel via skype....

Kus van je zus!

Petra zei

Miranda, het is gelukt hoor!
Heb ook een nieuwe jas ;-)
Bedankt voor de tip!

Petra zei

Beterschap, Miranda! Goed van Nikki, hoor!

Bibi zei

Hoi Miranda,
Jeetje, ik hoop dat het allemaal goed is nu. Lijkt me toch een vervelende ingreep en niet alleen vanwege de pijn maar omdat het al zo'n kwetsbare plek is.
Maar die electrische kruik klinkt goed!
Sterkte!