zondag 1 februari 2009

Dan maar borduren


Ja, wat moet je als je weinig energie heb. Te denken aan Amy, Nikkie's harts vriendinnetje in Nederland, die alweer 12 wordt vandaag......gefeliciteerd hoor .....en buiten een wasje te laten draaien ..... in de droger te stoppen...... hier en daar een glas weg plukken en in de vaatwasser te stoppen......te helpen bij een broodje bakken........een boekje te lezen......wat op de blogs rondlezen......slapen of hangen.....ben ik ook nog aan het borduren geweest aan mijn sneeuwpoppen uit het Winter Wonderland.....deze schijnt trouwens ergens uit 1880 te stammen....en bedenk me dat ik ook maar weer snel Jane moet opzoeken. Ik heb ze al even niet gezien trouwens......nee niet vergeten...want Angela, mijn vriendin uit mijn vroege jeugdjaren, is vastbesloten om ook te beginnen aan de Dear Jane. En dat vind ik niet erg natuurlijk..... en via de Skype gaat ze mij nu proberen op te zoeken zodat we elkaar met raad en daad kunnen bij staan. Lachen, niet....krijg ik toch een Nederlandse knutselclubje op afstand.

1 opmerking:

Petra zei

Ziet er weer leuk uit. Ik hoop, dat je snel je energie terug hebt!