maandag 2 februari 2009

Maar nu het volgende probleem....

Waar moet ik toch heen?

Ik weet nu toch echt niet waar ik heen kan gaan. Zo werd ik vervolgens naar liefdevol geknuffeld te zijn door iemand ...naast de stoel gesmeten. En aangezien ik dat nu niet echt gezellie vond, besloot ik het hier maar eens te loeren, of er viel iets te ouwe hoeren. Allereerst zag ik wat sjansende dames naar mij lonken. Met een heerlijk gevogelte ernaast....


Zie ik daarnaast toch een leeg mandje. Na wat passen en wat wringen zat ik dat toch eindelijk klem.


Maar al gauw had ik het gehad, dit doet me te zeer daar aan mijn gat. Dan flader ik maar weer wat verder, want ik had getjiep gehoord. Daar vroeg ik of ze wat wisten....

een eindje verder staat er nog een hokje leeg. Bedoelen jullie deze dan....

Dat is toch veel te klein voor mij. En ook nog buiten werking staat erbij....'T zit wel lekker hoor....alleen van dat getjiep hiernaast wordt ik gestoort. Die zijn gezellig, samen zo met zijn twee...... en voor ik mijn ogen dicht doe...... kukkel ik alweer naar benee. Dan maar weer verder op zoek naar een plek. In de verte zie ik een een gevederde vriend.... Na wat tegen hem staan aan te kletsen, wat te hangen...

reageerde deze bot..... gewoon ijskoud! Of kwam het gewoon.... dat die is van hout......Dus ook daar wil ik toch niet meer bij gaan staan...... Arme ik, helemaal alleen....snif , snif, snik...maar wat is dat.... wat hoor ik ? Snel spurt ik erheen ....en sla dan heel erg blij..... mijn armen om ze heen.


Als ik nog wat mag zeggen, ze zijn wel lief en van mijn soort. Maar ik geloof nu niet dat het zo hoort!

Per ongeluk kwam ik hier op terecht en van mijn gekakel bracht die computer toch nog wat terecht. Samen met fotograaf ........is het best wel wat geworden of als ik mag zeggen :

GAAF!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Arm kippetje wordt maar overal weggezet en hij is zo grappig. knap gedaan hoor al je handwerkjes Gelukkig gaat het al weer wat beter met je. Wellicht ben je nu van je klachten af die je hier in nederland al had ( ik hoop het voor je) Dikke kus, bel je heeeeeeel snel op om bij te kletsen , VEEL LIEFS, MARGOT

Elizabeth zei

Hallo Miranda,
bedankt voor je berichtje. Wat een verrassing om zomaar iets uit het verre Amerika te horen! Ik blog nog niet zo lang en ben er iedere keer weer verbaast over waar het allemaal gelezen wordt. Wat een prachtige dingen maak je, en zo uitgebreid. Je mozaiek is ook geweldig. Heerlijk als je je fantasie kwijtkunt in zulke leuke hobbies.
Warme wintergroeten uit een koud Nederland,
Elizabeth

Bertina zei

Hallo Miranda,
Wat heb je een schattig kippetje gemaakt zeg en je hebt er een leuke chicken-story bij bedacht! Als je je weer beter voelt dan komt de kreativiteit ook wel weer terug, dat zie je maar.
Fijne week en groetjes uit Nederland.

Anoniem zei

He zusje

Ocherme, dat kippetje en maar zoeken naar zijn plekje....

Wat een talent heb je toch, nu zelfs in gedichtvorm....echt geestig!!

We skypen morgen wel ff,ben s'middags thuis...

Kus van je zus...

Petra zei

Ha ha ha, geweldig!!
Erg leuk dit kippetje. Wordt tijd om er een leuke naam voor te verzinnen ;-)