maandag 2 februari 2009

Weer kip lekker

Nadat ik gisteren een lastige trage start had, zijn we toch maar even in de namiddag op puppie bezoek geweest bij Cathy, Paul, Michael & Lexi. Het is een dotje, ze is lekker rustig maar een echt handenbindertje net als elke baby is. De kinderen blijven met haar in de basement spelen en verzorgen haar zo onder tussen, want elke 2 uur moet ze even naar buiten der behoefte leren te doen. Wij hangen op de bank, want ik zit zonder energie en betrap mezelf er op dat ik amper mijn ogen open kan houden en dat terwijl ik toch een middagdutje van 2 uur achter de rug heb. Ik vond het gezellig hoor, toch nog rustig zo voor mij en tegen vijven rijden we weer terug. Ik kruip gauw weer in mijn bedje met mijn kruik en de anderen willen nog even naar Barns & Nobels en nemen op de terugweg een burgertje met frietjes mee. Ook besluit ik mijn vitamine tabletten en wat pijnstillers te nemen en langszaam voel ik me weer energieker.
Zaterdag was ik al aan een kippetje begonnen. Stofjes werden bij elkaar gezocht, patroontje werd getekend en was al uit de stof geknipt. Hier en daar had ik al wat in en aan elkaar gezet, maar gisterenavond tijdens de Superbowl borduurde ik dan maar wat, want zin in die kip had ik niet.
Herkennen jullie trouwens mijn oude theedoek in de benen?

Het resultaat op zaterdagavond


Dus vanmorgen dan maar verder. De vleugeltjes wilde ik graag vast maken met een knoopje. Hoe moeilijk kan dat nu zijn. Nu kijk even mee, maar wordt hier nu niet kippig van. Ik wilde dus 2 dezelfde rode knoopjes. Dan toch even in de knopenbak graaien......


dat valt tegen.......
zijn er amper twee dezelfde te vinden en dat terwijl ik toch genoeg keuze heb....

.....te roze.....

....te oranje....


hmmmm welke zijn er hier hetzelfde? Uiteindelijk toch er 2 gevonden.
En dit is het resultaat. Wij voelen ons dus weer kip lekker!

Geen opmerkingen: