dinsdag 10 februari 2009

Nikkie's verjaardag

Nadat de kinderen beiden ruim 2 uur gesprongen hebben(op de maandag 9 febr), Nikkie nog getracteerd heeft, haal ik ze op tegen half zeven. Gelijk daarna pikken we ook Jack op en gaan we thuis Nikie's feestmaal eten. Zelf gemaakte frietjes!!!!!En samen met enkele spareribs kluifjes, kip, sla en appelmoes( hollandser kan haast niet) blijkt het een heerlijk maaltje te zijn. Lang geleden dat we zulke lekkere frietjes hebben gegeten.

Dan spurt ze naar boven om vast der pyama aan te trekken, en maakt ze zich klaar voor....haar verjaardag. Immers om 19.01 uur hier is ze in Nederland 12 jaar geleden geboren! Dus vinden we dat ze dan gefeliciteerd mag worden.
(dan hoeven we tenminste niet nog vroeger ons bed uit morgen)

Van ons, haar ouders krijgt ze een stoel, waar ze al een poos erg verliefd op was. Elke keer dat ze die zag moest ze er toch een snel in gaan zitten.


En snel nesteld ze zich erin om de rest van de kado's in ontvangst te nemen.Joehoe, de delen 3 en 4 van de Twighlite boeken. Oh, en de film van huize Anubis! En samen met Joey worden alle kaartjes gelezen...

Helemaal blij dus!


Verder heeft ze ook nog geld gekregen van opa Piet, opa & oma van Paemel en tante Anya.....waar ze waarschijnlijk een hippe koffer van wil gaan kopen.

En wat ik heb gedaan vandaag? De kastjes van de badkamer geschilderd....

8 opmerkingen:

Marlon zei

Hieper de piep hoera!

Nikkie gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een hippe stoel heb je gekregen!

groeten Marlon, Ed, Roos en Kas en de andere kids

Petra zei

Gefeliciteerd Nikkie!!! Een hele fijne dag gewenst.
Wat een leuke foto's. Tijden geleden dat ik zo blij was om jarig te zijn, hi hi hi.

Petra zei

Gefeliciteerd, Nikkie! Zo te zien een heerlijke verjaardag!

Anoniem zei

Nikkie, wat ben jij een bofkont met al die mooie cadeaux.Ik wou dat ik zo veel kreeg met mijn verjaardag. Maar ja opa is al wat ouder als jij en ik ben geen meisje en dat scheelt heeeeeeeeeeeel veel.
Gr Opa van Paemel

Bibi zei

Ik zeg, op z'n hollands: Gefeliciteerd met Nikki's verjaardag ;-). En wat zien je kastdeurtjes er mooi uit:-)

kastelke zei

Wat een leuke zetel!!!
Gelukkige verjaardag, Nikkie!

(en ik kan weer met de Bubbels spelen, da's ook leuk. ;-) )

Shirley zei

wat een geweldig leuke stoel zeg, mijn meisjes riepen keihard "wow, die wil ik ook wel hebben voor mijn verjaardag!", de bekleding lijkt wel een quiltje!
groetjes, Shirley

Anoniem zei

Gefeliciteerd Nikkie!!

12 woo (:

Eclipe & Breaking Dawn <3 <3

Ze zijn echt super! Ik ben nu Breaking dawn aan het lezen (: