maandag 5 januari 2009

Goed bericht

Na een slechte nacht voor al onze familieleden zijn we nu erg blij dat we weten dat ze zonder complicaties door de operatie gekomen is. Vandaag zal ze nog zwaar onder de valium zitten en aangezien het erg slecht weer is in Nederland verwacht ik niet dat ons paatje er nog heen zal rijden. Maar het lucht erg op, te weten dat het tot nu toch goed gaat met haar. Ik geloof dat ze nog 3 dagen op de care mag blijven en dat ze daarne op een kamertje alleen mag gaan liggen. In ieder geval nog 10 dagen vermoed zuslief.

7 opmerkingen:

kastelke zei

Voila, die hindernis is genomen.
En ja, het weer (de sneeuw) is vreselijk. Hier in de Turnhoutse Kempen deed ik daarnet maar liefst 40 minuten over een ritje dat anders geen 20 minuten deed! Op de hoofdweg is maar 1 rijstrook open, het heeft wat gedooid, en nu is het weer aan 't vriezen. Zeer gevaarlijk dus.

Marlon zei

Hoi Miran,

We duimen dat je moeder er weer goed boven op komt. Je zult er verstelt van staan hoe snel het allemaal gaat. Liefs Marlon

de Voorbraakjes zei

Hoi miranda
Gelukkig gaat het wat beter met je moeder. Dat is een hele opluchting.

Anoniem zei

Hoi ieverds, fijn om te lezen dat de operatie van (o)ma goed is gegaan. Is weer een hele geruststelling. Als je ze spreekt doe ze dan de groetjes van ons en wens ze veel beterschap. Dikke kus van de Grootjes (margot)

Petra zei

He, gelukkig! Het zal even duren, voor ze weer de oude is, maar nu is het alleen maar vooruit gaan!

Petra zei

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Die stap is achter de rug!

Anoniem zei

Hoi Miranda,

Fijn te lezen, dat het goed is gegaan met je moeder. Ik denk, dat ik weet wat je gevoeld moet hebben (mbt de afstand heb ik natuurlijk geen ervaring); een bypass is in principe routine, maar als het dan je eigen moeder aangaat...
Ik duim, dat ze snel herstelt!
Liefs,

"buurmeisje" Andrea