donderdag 26 maart 2009

Alweer donderdag.

Hebben jullie dat nu ook, dat de dagen voorbij lijken te vliegen. Waarschijnlijk komt het door het lekker bezig zijn, want deze dame probeert eens wat te minderen met computeren en wat meer te handwerken, want overal rondom me verschijnen vele prachtige werkjes en ik bekijk ze meer dan dat ik ze maak. En nu het weer een kleine wereld is buiten met zijn mist en regen is het des te stimulerender. Zo stich ik weer wat weg en langzaam verschijnen weer prachtige plaatjes waar ik helemaal weg van ben. Onze Sammy slaapt al 3 nachten gewoon lekker door, stt, niet te hard vertellen, want verbeeld je dat hij het hoort en vervolgens weer gaat spoken. Nee, ben net lekker bijgetankt met mijn slaap. Enne wat ik helemaal vergeten te vertellen was is dat hij van 14,5 lb naar 20,5 lb gegroeid was op 3 weken tijd. Maar volgens de dierenarts is hij nog aan de lichte kant dus mogen we hem nu ook nog 's avonds best wel wat geven. Tjonge, zal dat voor hem straks weer tegen gaan vallen, als hij terug naar 2x per dag eten moet. Maar dat zien we dan wel weer. Ook heeft hij zijn gehoor al beter ontwikkeld, of ik moet het anders zeggen, hij kent inmiddels al de bekende geluiden waarna er iemand thuiskomt of weggaat. Zo dus ook de garagedeur , maar ook op de bus is zijn gehoor sterk ontwikkeld. Want hij heeft al in de gaten dat je via het raam veel beter de boel in de gaten kunt houden, en dus ziet of zijn speelkameraden al thuis komen.....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi lieverds, ben benieuwd hoe sammy het gaat doen op de puppy-training. Wie gaat er trouwens met hem mee op cursus? je hebt weer mooie borduurwerkjes gemaakt miranda, vind het toch knap hoor, we moeten nog even geduld hebben dan kunnen we ze eindelijk allemaal in het echt zien.Het weer hier in Roosendaal is net zo wisselvallig als bij jullie. Op dit moment is het net herfst. Zal as weekend proberen te bellen om gezellie bij te kletsen. dikke kus aan iedereen, liefs Margot en de rest van de fam.

Annelies zei

Wat een leuke stitcheries heb je weer gemaakt zeg.
Sammy ziet er zo lief uit als hij naar buiten staat te kijken.

Shirley zei

och wat een schatje is dat toch, zo eigenwijs naar buiten koekeloeren naar de bus, wat goed dat-ie zo lekker groeit en doorslaapt! LOL heb je net de kinderen zover dat ze je met rust laten 's nachts. Enige redworkjes zeg, helemaal in de kerstsfeer met die eerste. Trouwens, een hoog Roosendaalgehalte op deze blog. Krekeltje is Shirley, maar dat had je geloof ik wel al door he?

Joke zei

Wat een leuke stitcheries! En je hondje is ook al zo'n leukerd.