dinsdag 10 maart 2009















Terwijl zondag nacht de slechts geslapen nacht van onze Sam was(en dus ook wij kwamen weinig aan nachtrust toe), zo goed deed hij het afgelopen nacht. Niet gehuild en helemaal doorgeslapen! Iedereen heeft weer bij kunnen tanken. Wel zo fijn voor aller humeur, hihihi, want de ochtend was niet echt gezellig en 1 duffe bedoeling. Wel was het weer even wennen en zocht hij regelmatig naar de schoolgangers en de harde werker. En weer was het een top dagje met prachtig weer. Dus veel in de straat hetzij naar boven of naar benee gelopen. Tevens stond er een stevige bries waardoor ons meneertje helemaal gefasineerd was van voorbij vliegende bladeren en flapperende vlaggen, want daar zijn er nog al wat in onze straat. En ja, als jonge pup is dat een errug intressant, zodat hij daar voor gaat zitten, vooral er veel tijd voor nodig hebben om het spektakel te bekijken. Maar ook liggend gaat het best lekker vind hij, zodat het vrouwtje allerlei gekke trukken moet doen om hem mee te krijgen, maar na 3 x de route gelopen te hebben ging het eindelijk al wat vlotter. En met die temperatuur was het echt geen straf hoor. Ook krijgt hij steeds meer zotte buien en heb ik gisteren slechts 3x de keuken kunnen dweilen, want het beesie heeft ontdekt dat water ook erg leuk is om mee te spelen. Zijn voorpoten in de drinkbak plaatsen en zo je bak leegscheppen, zodat meneertje ook zelf nat wordt. En dan op het randje staan, dan kiepert hij gewoon leeg en loopt het water zo intressant overal naar toe, om er vervolgens als vrouwtje niet oplet, heerlijk erdoor kan gan rollen, Hmmmmmmmm denkt het beesie. Het vrouwtje vindt het na 3x al wat minder worden, dus dan maar op het balkon met de voederbakken en waarempel, hij kan het weer normaal . Je snapt dat je natuurlijk weer de camera vergeet te pakken, maar ik denk dat je het beeld wel in gedachten kunt zien niet?
Verder heb ik nog twee blokjes gemaakt van de Dear Jane, en daar heb ik weer wel plaatjes van.














En ook heb ik al met het oog op de pasen ben ik al bezig geweest met gezellige vogelhuisjes te versieren. Een erg leuk werkje, wat schilderen met acrielverf, opsmukken en hier en daar een lapje plakken en dan krijg je deze resultaten. Ik moest trouwens even naar boven voor de
"rode" op de foto te zetten en zie maar eens hoe knap dat hij nu al beneden aan de trap wacht. Waarschijnlijk beginnersgeluk, maar toch is het de eerste keer dat hij geduldig bleef wachten en heb hem daarna de hemel ingeprezen.

3 opmerkingen:

Petra zei

Heerlijk je Sammy verhalen!
En echt je bent een super Crea Bea. De vogelhuisjes zijn echt leuk.

greet's foto's zei

heerlijk he zo,n hondje ,ik kreeg Mabel toen ze 5 maanden was ,en zo ondeugend,alles pakken,alles wat bewoog was interesant.
Nu komt ze haar speelgoed bij me brengen,en leg het voor mijn voeten neer, en als ik het zogenaamd niet ziet ,brengt ze steets meer.
ze ligt altijd met haar kopje op mijn voeten.
Oma Nijn

Sylvia zei

Moet je niet gewoon een leuk winkeltje gaan beginnen, Miranda? Met allemaal zelfgemaakte dingen? Amerikanen zijn over het algemeen echt dol op alles wat "hand-made" is! Een vriendin van mij in Amerika die zelf bloempotten maakt verkoopt ze in een "arts" winkeltje, misschien ook een idee om eens te kijken of ze zoiets bij jullie hebben?
dit is de site van het winkeltje in Vienna: http://www.artfulgiftshop.com/

Groeten uit Antwerpen