maandag 16 maart 2009

Regen, regen en nog eens regen

Inmiddels is het weer aan het regenen. Ik denk al een dag of 5 , wat ons enorm aan Nederland doet denken. Slechts met hooguit 15 minuten af en toe een pauze, waarin we dn maar snel proberen naar buiten te gaan. Arme Sam heeft er maar geen hoop op en kijkt ons telkens aan met zo een blik van: moet dat nu echt? En dan zijn wij natuurlijk weer van: Ja jongen, liever buiten dan binnen. En met wat treats wil het nog wel lukken. Maar verder gaat het prima met hem en ons. We zijn al aardig op elkaar afgesteld denken we, want de ongelukjes worden al minder. Zondagmiddag zijn we bijna 3 uur weg geweest , Pauls verjaardag vieren, en het beesie bleef alleen thuis. En bij thuiskomst was er gelukkig niets geen uitwerpselen te zien. Is dat niet knap!
Maar we hebben nog zo een knappe kerel in huis. Joey had nu een wedstrijd gehad met 4 tegen strijders. En aangezien dit gekleurde jongens waren, had hij gedacht dat die veel soepeler dan hem waren. Maar ondanks dat had hij toch 2 gouden en 1 zilveren plak.
Verder ben ik wat lui en kortademig. Het vochtige weer werkt weer lekker op mijn sinussen. Gevolg verstopte neus, moe zelfs na een goede nachtrust. En af en toe een lekker meeblaffen. Daardoor weinig=geen puf om te freubelen en zelfs een boek kan me maar even bekoren. Gewoon plaatjes kijken lukt nog wel, maar echt lezen.....hmmm dat laat ik wel aan Nikkie over. Die is inmiddels in der laatste deel(nr. 4) alweer begonnen van de Twighlite serie. Deze boeken hebben gemiddeld tussen de 400 a 500 blz. Gelukkig heb ik op de weerkaart hiernaast gezien dat het morgen weer droog zal worden. En hopelijk knap ik dan ook weer op.
Wat ook zo gek is, nu tijdends de bijna hele regenweek zien we ineens de bomen hier en daar ineens weer in bloei staan.....nu maar hopen dat ik er morgen mooie foto's van kan nemen. Ik heb al 3 verschillende soorten zien bloeien. Maar nu stop ik er weer mee en kruip snel mijn bedje in. Trusten !

3 opmerkingen:

greet's foto's zei

och arme jij,het lijkt verdacht veel op een voorjaars griepje.
doe maar voorzichtig,das om als je sammy uitlaat.
En verder lekker uitrusten.

Liefs van Oma Nijn

Petra zei

Hier ook al een aantal dagen regen!
Pfff, dat zijn we echt niet meer gewend....
Maar morgen, morgen is het weer voorbij meid!

Anya zei

Joey!! Held van me!! Was al gruwelijk trots op je, maar prestaties tot nu toe spannen wel de kroon!Super!!

Kus van je tante!