zondag 1 maart 2009

Kennen jullie dat verhaal.....



Van dat gezin, die samen met moeders mee naar de quiltshow gingen.......nou die gingen dus niet! Stiekem zijn de heren volgens mij wel opgelucht, maar het leek me zo leuk.

Het weer was de schuldige. Gisteren regende het al van in de namiddag en met de nachtvorst is het dus omgetoverd tot ijzel....Balen, maar om nou zo een lange rit te maken in deze weersomstandigheden, leek ons ook niet echt verstandig. Dus blijven we maar thuis en wordt het uitgesteld tot volgend jaar. Dan maar een vlaaike bakken, en vullen met banketroom en daarop een kersenvulling uit blik(zonder toegevoegde suiker trouwen) en wat slagroom. Ziet het er niet lekker uit? Nou, die kersen zonder suiker......nee die zijn het duidelijk dus niet. Na ruim een uur na dat we er van gegeten hadden, zat de chemische smaak van die nepzoetstof nog in onze monden. Niet echt voor herhaling vatbaar dus. Volgende keer de gewoon kersevulling met suiker erover. En hoe ik de bodum gemaakt heb vraag je? Cakemeel, gewoon van cakemeel....en die was overgens wel erg lekker.

6 opmerkingen:

Bibi zei

jammer joh! Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Zijn er niet nog andere quilt shows?

Bibi zei

Jammer hoor, ik kan me voorstellen dat je daar van baalt. Zijn er dan geen andere quilt shows waar je eventueel heen kan?
Dit jaar ga ik met m'n moeder een quilt ontwerpen. Met moederdag krijgt ze een paar boeken over quilts en dan kan ze zelf wat ideeen opdoen, en in de herfst als ze hier weer komt maken we een afspraak bij de quiltshop zodat zij het daar in elkaar kunnen zetten.
Ik begin er zelf nog maar niet aan dit jaar...

Petra zei

Balen van de show! Hopelijk klaar het weer morgen wel op, want Katja en haar vrienden moeten terugrijden. Hier wordt meer dan 10 cm sneeuw verwacht.
Wat een schattig hondje!!

Anoniem zei

Een echte Limburgse vlaai kom ik hier tegen !!Dat is leuk.

Jij komt toch niet uit lImburg of wel !!

Ik zag je op de blog van Greet, en kom even een kijkje bij je nemen.

Groetjes uit Limburg, van Thea

Anya zei

He zusje

De taart ziet er dus beter uit als dat ze smaakt...hahaha
Goh wat jammer voor je dat je dagje uit niet doorging? Moet je daar dan perse een jaar op wachten?...
Is er niets anders als alternatief?

Enfin, we belleh!

Liefs A.

Petra zei

Oh jee wat jammer....
Hier ook veel regen gevallen en voor morgen weer sneeuw op komst!!!