zondag 30 maart 2008

De goden verzoeken?




Nadat ik gisteren al die mooie voorjaarsfoto's op deze blog geplaatst heb, worden we vanmorgen wakker en blijkt het gesneeuwd te hebben. Hier en daar ligt er nog sneeuw, maar het is gelukkig al aan het smelten.

We proberen het nieuwe brood. Erg lekker, maar er mag meer zout in de volgende keer denken we.
Anya mijn zus belt ondertussen en valt helaas al weer snel weg, want de batterij van haar telefoon was leeg. Na wat verwoede pogingen op de computer via msn, die ook niet echt willen lukken, wachten we maar weer betere tijden af.
We bellen Maxime vandaag, want die wordt morgen alweer 13 jaar. Ze verteld dat ze een leuk feestje heeft gehad, met een lekker appeltaartje van opa en veel kado's.
Dat het heeft gesneeuwd valt weer tegen, maar voor de tuin is het hard nodig, want mijn blauwe druifjes komen niet echt op, terwijl ik wel al bloemontwikkeling zie tussen het loof. Zou ik dan toch de goden verzocht hebben........................? Maar een voordeel heeft het wel, de vogels staan al weer op een rij te wachten.

1 opmerking:

Petra zei

Wat een leuke foto's. De cardinal springt er echt altijd tussen uit. Zo mooi rood!