zaterdag 1 maart 2008

Mijn eerste "opdracht"

Afgelopen vrijdag 12 uur had ik, ter kennismaking, een lunch met Mr. T. en zijn team. Ik had me voorbereid door verschillende werkstukken mee te nemen waarin verschillende matrialen zijn verwerkt. Voor de lunch kreeg ik een rondleiding door de fabriek, om een indruk te krijgen wat ze zoal maken. Daarna zijn we, met 5 mannen en ondergetekende, gaan lunchen bij Neighbours, een goed restaurant in de buurt van de fabriek.
Onder het genot van een salade spreken we onze wederzijdse ideeen uit en er wordt besloten er over na te denken. Over het budget was nog niet nagedacht.
Dus ik ben benieuwd of het met een sisser gaat aflopen, of dat er iets moois uitrolt.....

1 opmerking:

Anoniem zei

Super!!!!!!
Ik hoop echt dat je wat uitrolt....
liefs van je zus