maandag 31 maart 2008

Een nieuw blog erbij!

Jaja, deze dame heeft eindelijk haar vele foto's van mozaiekwerken vastgelegd op een blog.
Het is in mijn ogen een genot om te bekijken. Zo komen er eeuwen oude marmeren vloerpatronen in voor, Byzantijnse kunst (veel al smalti, het glas dat nog volgens oud procede gemaakt wordt), maar ook moderne werken van schilderijen en beelden van grote kunstenaars die vertaald zijn in mozaiek.
Hoe je er moet komen? Hiernaast staat een linkje boven mijn foto of je drukt gewoon op http://miranda-mozaiek.blogspot.com/ zo kom je er ook. Veel plezier ermee, wie weet wordt er hiermee nog inspiratie opgedaan.

PS: Werken die gemaakt zijn op school in Wilrijk (B), heb ik niet toegevoegd. Wanneer een van jullie, oud mede-studenten, er bezwaar tegen heeft dat werk gepubliceerd wordt op internet via mijn blog, laat dit dat weten. Ik wil alleen werk met jullie toestemming plaatsen.

2 opmerkingen:

kastelke zei

Leuk idee, zo'n blog met mozaieken!

Ik vind de Romeinse en de Byzantijnse wel heel erg mooi. En in Ravenna geraakte ik erg gecharmeerd door het Mausoleum van Galla Placidia. Ken je dat?

Anoniem zei

Hoi Miranda
Die nieuwe blog van mozaik is ook mooi, vooral die Beagel.
Groetjes Hedwig